OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Alkohol gör människor till apor!

Jag skulle kunna berätta hur jävla störd jag blir på människor som inte kan alls betee sig på fest när festen är i ett HÖGHUS där det finns BARNFAMILJER som antagligen vill SOVA när klockan börjar närma sig TOLV på NATTEN! Då kan man verkligen INTE ha musiken på JÄTTEHÖGT och sjunga med för FULL HALS!

Jag skrek som värsta människan och jag drog ut väggkontakten en gång. Men neeej det hjälpte ju såklart inte.

Och så öppnar man ju inte balkongsdörren medan musiken skriker!


deörpigb h4i poåd5uhouw4o 5gu weoöbt45ughwo<öet.s4 ro3ö4rij4eti fz

Varför blir människor IDIOTISKA APOR när alkohol kommer med i spel?! Förklara åt mig så att jag kanske förstår bättre!

Visst det är okej att skrika och sjunga när man är på
BAR eller CLUB eller liknande men när man är i höghus så går det inte!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0