OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Berättelsen om mitt hår.

Nu följer lite bilder som jag just knappade på mig själv bara för att jag ville dokumentera mitt hår. Alltså här följer berättelsen om mitt hår.

jag 2
Som jag nämnde i inlägget jag skrev på morgonen så var jag och tvättade håret på morgonen. Efter det la jag fast det på det sättet som ni ser på bilden här ovanför. (Ja ni kan även kika in i mitt vackra öra men det rekommenderar jag nog inte.)
jag3
Såhär blev det när jag tog bort klipsen. Lite vågor och sånt trevligt plus att det fortfarande är fuktigt. Det är definitivt intressant. Här har jag på mig min lillebrors gamla huvtröja och Dir en grey t-skjortan. Min hy är även ganska så felfri vilket är ganska så roligt. Fel finns men de syns inte så bra på bilden och det gör mig glad.
vågor. hår.
Närbild på mitt hår. Och dubbelhaka.

Nu skall jag fortsätta äta pepparkaka och vara lycklig över att jag inte behöver sitta i skolan längre. Hade skola från 10:15 till 16:45 typ. Sista timmen var en stor pain in the ass även om det var intressant.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Emma,

Kul inlägg måste jag säga =) Intressant. Och tack för din snälla kommentar i min blogg, emmalindamaria.blogspot.com !! Hälsa gärna dina vänner som du tror kan vara
intresserade att kolla in den. Kram/Emma

2008-04-02 @ 20:53:54
URL: http://www.emmalindamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0