OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En så bra dag!

Idag vaknade jag klockan halv 9 och läste till 5 före. Sen beställde jag biljett till Ayabie klockan 9. Efter det gick jag tillbaka i sängen men fick inte sova många minuter förrän lilla Nera ringde och frågade om jag behöver biljett till Ayabie. Jag sa nej eftersom jag redan hade en. Hon satt i Praka ensam och övervakade huvudmätning. Jag steg upp ur sängen och åkte dit för att göra henne sällskap.

Där satt jag och tittade på the GazettE bilder och lyssnade på musik. Plus pratade en massa skit med Nera. Det var inte alls dåligt. Väldigt roligt t.o.m.

Efter en tid så fick Nera ett meddelande av Cruci där den flickan frågade om Nera skulle behöva biljett till Miyavi. Nera ringde åt henne och bad henne berätta mera. Det hela slutade med att både Nera och Pigru har biljett till Miyavis första konsert.

Ja, första, vi fick veta att Miyavi kommer att hålla en till konsert dagen efter, alltså den 3.7. Det var roligt. Jag skall nog inte gå på den eftersom jag har redan en biljett till en konsert och det får räcka.

Men nu är jag väldigt glad. Alla som jag bryr mig om har biljett till både Meev och Ayabie. Skulle inte kunna bli bättre.

Kram på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: my

HEJ, DU VET DU OM DET FINNS NÅGON SOM SÄLJER SIN BILJETT ELLER LIKANNDE TILL AYABIE I FINLAND ??? HELST 2 ISF... SKULLE BLI SKITGLAD OM DU KUNDE SVARA, GE TIPS PÅ HEMSIDOR OSV LBABALBAL MEN JA
:'D
HAHA
HARE SÅ BRA ! (^_^)

2008-04-19 @ 15:27:15
URL: http://mypzilon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0