OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

it's killing me

Känner mig lite halvdöd även om jag faktiskt har sovit riktigt bra egentligen. Jag är bara trött helatiden och det känns lite konstigt i mitt huvud. Som en början på värre huvudvärk. Detta skulle bli tredje dagen i rad. Jag skulle verkligen inte orka med huvudvärk mera.

Jag får åka hem idag och det känns jätte underbart. Nästa vecka har jag troligen bara två dagar skola för sen åker alla andra till Barcelona. Jag åker inte för att min lillebror har födelsedag på onsdagen och vi firar det med kalas på söndagen. För mig är min lillebror lite mer viktig än någon jävla skolresa.

Denna trötthet är mördande.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0