OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Nu minns jag varför...

Det är så sjukt roligt att se att det faktiskt varit läsare här på bloggen fast jag inte har uppdaterat alls på hela dagen. Jag blir så lycklig och känner mig populär.

Fast just nu känner jag mig lite nedstämd. Mitt prov som jag satt och läste till hela gårdagen gick inte alls bra idag. Det gick alldeles åt rumpan och jag tror verkligen inte att jag kommer att få godkänt i det.

Nu minns jag varför jag aldrig läser till prov. För ifall jag läser så tror jag att det kan gå bra och sen blir jag bara besviken när det inte gör det. Hatar denhär känslan. Känner mig dålig.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0