OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

...smäller jag av....

skrivet på X3M den 28.04.08 klockan 18:21


Imorgon smäller jag av.

Nej, inte alls, men imorgon så lönar det sig att befinna sig i Karis och Zebra eftersom jag har en känsla av att denna vernissagen kommer att bli jätte bra. Har sett på allas bilder nu under dagen då vi varit och hängt upp dem på väggarna. Många är alldeles jättefina.

Gårdagen var jätterolig. Träffade Heidi och Pigru. Vi var även hos mig och det var kul. Nu kan jag inte sluta titta på Hana Kimi som vi började titta på med flickorna.

Nu skall jag äta och titta på Hana Kimi. :P



[Humör:   :D ]
[ Musik: - ]

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0