OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Trots Allt

Haha. Jag har datorn fortfarande i köket. Orkade inte flytta den tillbaka när vi skulle gå med mamma. Vi gick och barnvaktade en mammas kompis barn. Han var jättesöt och det var världens lättaste barnvaktning eftersom vi skulle gå ute med honom och han somnade så fort vi kom ut.

Småbarns händer är nog världens sötaste.

Efter det var vi och åt på Subway. Det var gott.

Sen var det Luckan som gällde och pjäsen "Trots Allt". Jag har två vänner som är med i den så därför ville jag verkligen se den. Kaija var verkligen jätteduktig och Hipsu var så fin röst.
Bådatvå är underbara. Jag fick kramar och blev glad.

Hipsu är sötast och jag saknar henne redan lite. Hade inte sett henne på typ många många månader. Hon är verkligen viktigt och det är alltid lika kul att träffa henne. Dessutom var hon jätte fin.

Nu skall jag gå och titta på wrestling förren lillebror blir nervös på mig. xD

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0