OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Veckans Fråga; vecka 16

Nu när jag har smått lugnat ner mig och ätit lite så kan jag ge er veckans fråga. Som vanligt så får ni alla gärna skicka egna frågor åt mig. Skicka den till: [email protected].
Märk mailet med Veckans Fråga så att jag vet vad den handlar om och inte tar det som spam.

Förra veckans fråga hittar ni här.


Frågan
: Vad tittar du först på hos en kvinna/man?

Dankku:
Men... det beror ju på situationen. Nån snygg random stranger som man ser på stan kan man ju glo på hur mycket man vill utan att bli upptäckt, och då tar man naturligtvis in så mycket snygghet som möjligt. Men går man t.ex. på arbetsintervju och det sitter en jävligt snygg brud där som ska intervjua en kan man för fäen inte sitta och glo på tissarna.

Hanna:
Helt klart skor och hår. Det är typ... viktigt. Hur ytligt det än låter liksom. Visst går det att förhandla men jag föredrar helt klart Converse eller Vans på killar och snyggaste håret har såklart Seth Cohen.

Hannah:
Åh, svårt att säga... jag kollar mycket på hållning och attityd, tror jag, och rösten och sättet personen pratar på. Kläder också, för jag är ytlig.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0