OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

X3M: Det är sällan sånahär saker händer!

skrivet på X3M 7.4.08 klockan 15:05


Idag skall dagen bestå av sittande i matsalen med en eller två pennor i handen och en hel del papper framför mig. Det skall skrivas och understrekas. Det skall läsas och kommas ihåg. Trycka in i hjärnan allt om filter och framkallning.

Ja, jag sitter och läser till prov vilket inte har hänt på många många år så det känns lite främmande. Har musik på i andra rummet och drack te för en stund sen. Ganska så intressant. Det är nästan roligt att leka med färger på papper.

Måste börja göra det varje gång jag har prov så kanske det finns möjlighet att jag kommer igenom.

Men till andra saker.

På onsdagen fyller min kära lillebror som ni borde känna som Lexa, 18 år. Det kommer att firas lite på Svenska Talande Klubben som ju är samma dag på kvällen. Jag tycker att ni alla som vill komma och gratta brorssan så skall göra det. Be there or Be square! Korjaamo i Tölö!



[Humör:   :) ]
[ Musik: The Corrs ]

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0