OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

455 inlägg att läsa!

Nu berättar jag åt er att jag har varit väldigt lat med att kolla på bloggar under den senaste tiden och det har bitit mig i rumpan helt enkelt. Bloggkoll har 455 inlägg som väntar på att bli lästa och det kommer ju mer helatiden eftersom alla är så bra på att uppdatera sina bloggar och jag har så många jag följer med hjälp av bloggkoll.

Så det kommer ta en tid att kolla igenom alla och jag kommer att kommentera även alltid ibland då när jag känner för det. Kan ju inte kommentera exakt alla inlägg för alltid så har jag inget att säga. Ordlöshet är inte alls roligt ibland.

Klockan är 12:12 här i Finland och jag funderar på att snart gå och lägga mig, kanske läsa en stund och sen sova. Det har varit en skön och ganska lugn dag, igår.
Lillebror åkte till Lalla nu på kvällen. Det var en extempore grej. Han bara plötsligt meddelade att han tänker gå dit.

Gonatt på er allihopa!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Wysteriia

gaaah inte bra när det blir så många inlägg som väntar på att bli lästa ;)

2008-07-08 @ 00:29:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0