OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Ensam hemma.

Gomorgon. eller goddag. Hur ni tycker.

Idag så är jag ensam i huset/lägenheten, mamma åkte någonstans klockan halv 9 på morgonen och jag har ingen aning när hon kommer hem. Jag vaknade för en stund sen och funderar på att gå och sitta framför tvn och titta på Friends i all lugn och ro.

Jag gillar att kolla på Friends med engelska text så lär jag mig på samma gång hur man skriver olika ord. Jag vill lära mig på samma gång som jag har roligt.

Visst har jag sett Friends delarna en massa gånger men de är bäst så det går att kolla en massa gånger.

Nu behöver jag mat och så. Hörs senare! PuSs.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-13 @ 11:46:53
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0