OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Final Destination 3

Kvällen tillbringades med att kolla på Final Destination 3.  Och jag kan ärligt säga att den första filmen i den serien är bäst av alla tre. Fast så brukar det väl vara vanligtvis.

Fast jag har ingen aning hur vi/jag valde att kolla just en sådan film som ger ångest och håller en fastklistrad vid rutan av rädsla och ångest. Förra filmen vi kollade med lillebror var SAW 2. Jag satt och trodde att nu dör jag, eftersom jag hade en så hemsk känsla i magen under hela filmen. Jag är verkligen inte gjord för att kolla på en massa blod och grejer. Visst, lite blod och om det är i en wrestlingmatch så går det hur bra som helst, men filmer som är överdrivet blodiga så är inte min grej.

Då när vi kollat SAW så sa jag åt lillebror att vi måste titta någon lite gladare film fören vi kollar nästa SAW filmen. Well, FD 3 är inte en gladare film. Men jag kunde ändå inte låta bli att se den.

Jag är lite galen tror jag. Men nu har lillebror lovat att vi skall kolla en lite gladare och positivare film till näst. Den filmen är säkert inte See no Evil.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Fegis! :P

Den första Saw filmen är ett mästerverk. De andra är bara... överdrivna.

2008-07-18 @ 06:55:02
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: Sarah

Tackar tackar (:

2008-07-18 @ 07:51:34
URL: http://saraharas.blogg.se/
Postat av: izme

Dankku: Ja, jag är lite av en fegis, men jag vågar åtminstone kolla dem. Jag kan inte börja kolla på någon film och inte kolla tillslut. Men bra och veta att den första är bäst. Det bevisar igen det jag sa, att den första filmen alltid är bäst.

Har du sett Starship Troopers eller hur den nu skrivs? Den tyckte t.o.m min pappa att var äcklig. Fy.

Men föresten så finns det några filmer jag ännu vill se som är blodiga. See no Evil och Battle Royale. :)



Sarah: :)

2008-07-18 @ 10:59:16
URL: http://izme.blogg.se/
Postat av: Dankku

Starship Troopers är bara fånig, det finns inte nåt i den filmen som är bra.



Nå, det där med vilken film som är bäst är bara smaksak egentligen. Finns många uppföljare som är bättre än originalet.



Har du faktiskt int ännu sett Battle Royale? SKÄMS! Men undvik tvåan, den suuuuuuuuuger hästskiiiiiiiiiiiiiiit.

2008-07-18 @ 11:16:20
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0