OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gamla arkiv.

Nu kan ni hitta mitt gamla arkiv här på bloggen även. På ena sidan, under vanliga arkivet. Det tog tid att lägga där det, men fint är det. Ja, jag har bloggat ända sen Juli 2004 egentligen. Det var på sidan X3M (som är en av de få sidorna som fortfarande kallar bloggfunktionen dagbok.) och var inte lika galet bloggande som nu, mera sådär att jag skrev ibland.

Känner mig lite hängig och trött, men kanske det går bort efter en tid. Det brukar göra det.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-vinn-mini-goodiebag.html#comment

Missa inte denna grymma goodibag tävling, tt värde av c.a 3000:-



(Har även 3 andra goodiebag tävlingar i bloggen nu)



Ha en underbar dag!

2008-07-17 @ 13:00:41
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0