OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Godmorgon påriktigt.

Godmorgon.

Första gången på länge som jag säger gomorgon utan att jag egentligen menar goddag.Känns bra och hemskt på samma gång. Jag har sovit alldeles otroligt lite senaste natt och känner mig ganska så halvdöd, men jag skall träffa en släkting idag i stan så jag måste vara uppe.

Och jag kan definitivt inte ringa och säga att jag inte kan komma eftersom jag redan en gång gjorde så. Så det är inte en möjlighet.

Nu har jag varit i duschen och skall äta snart. Kanske jag skulle kunna titta på lite Friends medan jag äter.

Åh, jag fick ett sms.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0