OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I'm happy.

Jag skulle nästan kunna bli en nattbloggare eftersom jag ändå tycker att jag bloggar/skriver bäst på natten. Jag vet inte varför jag tycker så, men enligt mig så blir min stil att skriva alldeles annorlunda på natten änpå dagen. Det kanske bara är jag som tycker det, men jag vet inte.

Det är ändå fascinerande.

Men jag vet inte hur lönsamt det skulle vara att bara blogga på natten eftersom det är nog inte så hemskt många som kolla bloggar mitt i natten. De flesta har ju jobb och grejer. Det är bara jag som lider utan jobb och med 3 € på kontot. Jag är så gott som pank.

Det är inte roligt.

Men just nu så kan inte ens det faktumet få mig att bli ledsen eftersom jag sitter och lyssnar på Miyavi och kan inte sluta tänka på konserten. Han gör mig glad för tillfället. Och det är bra.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0