OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag har firat lugnt.

Nu har jag varit på stan en stund och sprang in i en kompis som kramade och grattade. Det var lite roligt eftersom det är sällan jag träffar någon bekant i stan, mest för att jag inte känner hemskt många och för att det är sällan jag springer hemskt mycket i stan. Men ändå.
Sen satt jag och lillebror och Lalla i Rafla och drack cola. Jag fick en cola gratis för att jag har födelsedag och för att min lillebror jobbar där alltid ibland. Haha. Så han känner alla som jobbar där.

Snart kommer GG (Gossip Girl för er som inte förstår) så jag måste springa och kolla på den. Det är så bäst. Och lillebror lagar pasta och tonfisksås. Ja, vi äter så konstiga tider och jag har bara ätit bröd idag. Det är spännande.

Mitt rum är väldigt stökigt. Jag borde städa i något skede.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: JOSEFINE

grattis

2008-07-01 @ 21:39:01
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0