OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Teater

Gomorgon!

Idag skall jag och mamma tillsammans med två mammas kompisar åka till Raseborg och se Ringaren i Notre Dame. Som teaterskådespel och det skall bli jätteroligt. Dock så kanske det regnar vilket skulle vara alldeles hemskt, men vi får hoppas att det inte regnar. Hoppas på sol och vackert väder.

Dessutom får jag åka bil, vilket jag gör hemskt sällan eftersom vi inte äger en bil. Och jag tycker om att åka bil.

Ni skall ha en bra dag så hörs vi sen senare!

Kramar!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0