OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

There is time.

Jag har en kopp med lite cola kvar från natten. Jag borstade tänderna fören jag druckit slut det så det har legat där. Undrar om det är gott ännu?

Ja, gomorgon på er allihopa! Jag satt jättelänge uppe igår, eller idag, hur som helst. jag fick inte sömn, men vid 5 tiden fick jag sen äntligen sömn.

Satt och läste en fanfiction på fefo. Det var längesen jag senast läste HP-fanfiction. På senaste tiden har jag bara skrivit själv och inte haft tid att läsa, men nu tänkte jag att jag skall göra det. Hittade en riktigt bra fiction med pairingen Sirius/Remus vilken är den ultimata pairingen ever. Den var bra skriven och rolig.

Jag vill fortsätta.

Fast jag borde även hitta på ett namn åt kapitel 26 av Jules och börja på kapitel 28. Det är verkligen inte lätt, men jag vet lite vad som skall hända i nästa kapitel, eller åtminstone har jag lite ideér vilket alltid är bra.

Nu babblar jag.

Puss o kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0