OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Wit Beyond Measure

Jag har så otroligt begåvade vänner.

Denna gång tänker jag berätta om en liten flicka som kallas Emelie Löwgren. Hon är även känd som Mysticora i vissa kretsar och är en otroligt duktig skrivare. Hon är medlem i proffsklubben VPFPH (oh ja, VPFPH lives on and on. It will never die.).

Hon är även en otroligt bra sångerska och har nu en myspace (myspaz) sida där alla kan njuta av hennes ljuva röst. Den sidan hittar ni här och låten är alldeles fantastiskt vacker. Jag lyssnar på den för tredje gången i rad nu.

Emelie är en av de käraste vänner jag har i denna värld och jag älskar henne väldigt mycket. Utan henne skulle mitt liv vara mycket tråkigare.

Ni skall älska henne lika mycket som jag.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Wysteriia

Åh men va trist:/



vart i Finland bor du?

2008-07-22 @ 19:01:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Sarah

Tessi hälsar tack tack ;)

Lyssnade på låten, hon sjöng verkligen fint :)

2008-07-22 @ 22:24:25
URL: http://saraharas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0