OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

"Är du homosexuell???"


Ha, en egobild. Det har varit så otroligt lite egobilder i denhär bloggen med tanke på hur mycket egobilder jag tar. Det är mycket ibland.

Gårdagens träff gick inte riktigt som jag hade planerat och det hände en del som gjorde mig ledsen, men även en del som gjorde mig glad så det är bra. Nej, jag tänker inte gå in på vad här. Tyvärr. Detta är för öppet. Men jag tackar ändå 2 kompisar som var där.

Igår fick jag dessutom veta att mina kusiner inte kommer att ha något födelsedagkalas iår och det betyder alltså att jag kommer att kunna gå på Pride istället! HA! Hur bra som helst! Nu kommer jag säkerligen igen få en kommentar där det står "är du homosexuell???"
Nej, jag är inte homosexuell, men jag är inte heller 100 % hetero.

Nu skall jag fortsätta läsa bloggar. Ha det så bra, vänner!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0