OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Filmdag

Det regnar där ute och det gör mig lite nedstämd. Ja, det går med vädret ibland. Men detta betyder även att jag med gott samvete kan sitta inne hela dagen och tillexempel titta på filmer. Jag behöver inte ens känna mig dålig över det att jag inte tar ett steg ut genom dörren.

Det är helt magnifikt bra.

Först kollade jag Devil Wears Prada med mamma (som jag även kollade hos Nera i förrgår eller förrförrgår, jag minns inte exakt.) och nu skall jag kolla Because I Said So.

Have a good day, dears.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0