OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gomorgon

Bloggvärde:
Igår: 9570kr
Idag: 9583kr

Jag vaknade för en liten stund sen fast jag först tänkt vakna klockan 9 för att inte sova hela dagen igen, men jag orkade inte stiga upp klockan nio när väckarklockan ringde.

Idag åker Hipsu iväg på Interrail. Hon kommer att ha de så roligt. Jag måste nog medge att jag är lite avundsjuk. Jag vill också åka på interrail.

Nu skall jag gå och laga lite bröd åt mig och sen titta på Love Actually.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0