OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

It all takes time, a whole lot of patience

Som jag sa i förra inlägget så skulle jag till Lalla och sjunga Sing Star med lillebror. Det blev av och det var alldeles superroligt. Vi satt där hela kvällen och sjöng oss hesa nästan. Jag älskar att sitta och sjunga och se hur det går bra för mig. Även om jag är en som inte tycker att jag sjunger bra, men ändå så tycker jag om att sjunga.

Jag vill sjunga karaoke på riktigt nångång
även. Kanske jag skulle kunna dra med mig hipsu som vi planerade en gång. Det skulle inte alls vara så dumt. Efter ett par öl så går det nog att sjunga framför människor, mer än bara tre. Haha. Nej, jag dricker inte ens öl. Det är så äckligt.

Europes Carrie var alldeles underbar att sjunga. Den låten är så fin!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Mmmmmm, öl.

Du kan ju dricka kärringdrickor istället om int öl smakar. :P

2008-06-24 @ 23:06:26
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: izme

Jag är ju kärring så det passar ju bra. :P

2008-06-24 @ 23:17:49
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0