OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Life

Jag har sovit lite. Från 5 till 11 ungefär. Jag är trött men jag skall ut och äta med lillebror och en kompis så därför måste jag stiga upp. Borde dessutom ännu hinna klä på mig och allt. SMINKA.
Nu  börjar jag allvarligt stressa.

Inte kul.

Ni får se min shopping från igår och mera skriverier sen när jag kommer hem, vilket antagligen är på kvällen eftersom jag skall träffa två andra kompisar även idag och sitta på café.

Jag har så mycket liv.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Wysteriia

Hoppas du får en trevlig dag ^^ Själv ska jag iväg o jobba om någon timme :P

2008-06-26 @ 10:45:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0