OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Novelle Calcium, en mjölkhatares räddning!


Jag har på senaste tiden börjat dricka mycket mer vatten än jag gjort förut. Detta pågrund av det att jag hittat någonting alldeles fantastiskt som heter Novelle Calcium. Ett vatten med kalsium! Finns i både citron och någon slags fruktlik smak, den doftar alldeles underbart måste jag säga.

Anledningen till varför jag prisar detta vatten till skyarna är den att jag inte dricker mjölk. Jag har inte druckit mjölk sen lågstadie eftersom jag inte alls tycker om mjölk. Så jag slutade helt enkelt pina mig själv med att dricka det.

En tid nu har jag nog ätit kalktabletter, men eftersom de aldrig smakar något vidare så blev det inte så populär hos mig. Visst nog åt jag alltid ibland en på morgonen, men annars så lät jag bli ganska lätt.

Men nu har jag hittat min räddning, vatten med kalsium. Smakar gott och är hopperligen inte så hemskt dyrt. En 1½ liters flaska innehåller en hel dags kalsiumbehov. Hur bra är inte det?

Nu har jag börjat fundera att hur starka kommer mina naglar att bli av all denna kalsuim, med tanke på att de redan är starka och växer alldeles otroligt snabbt. Det skall bli väldigt intressant!

Intressant
.  Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: e

jag skulle nog behöva en nagel boost

så jag slipper lösnaglar.. intressant!

2008-06-01 @ 21:17:04
URL: http://moreofelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0