OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Real blond

Nu är jag hemma och den hemska utväxten är gone! Underbart! Nu kan jag leka äkta blond igen. Nu skulle jag nog kunna ta och äta någonting eftersom jag inte åt någonting fören vi åkte i morse. Inte sådär jättesmart egentligen.

Mat!

Dessutom så var jag jätteduktig och ringde ett samtal idag. Jag ringer väldigt sällan och jag gillar inte det sådär jätte mycket så nu får jag definitivt vara mycket stolt över mig själv. Duktig Emzi.

Men nu mat påriktigt. Sen kan jag visa före och efter bilder på mitt hår.

Kram ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0