OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Ser min blogg konstig ut hos dig? Nu kan du fixa det!

För att ingen ändå läser kommentarer så tänkte jag hjälpa lite. Haha. Alltså kära Dankku kom på felet om min blogg ser ut såhär hos dig.

"OK, jag kom på en grej. Jag kollade, och det stämmer.

Alltså, problemet ligger i vilken resolution man har på skärmen. Min ligger normalt på 1280x1024, men sätter jag den till 1024x768 så ser din blogg ut precis som det gör där på bilden i denna post. Så be din kompis fixa resolutionen så ser hon allt på din blogg
."

Så nu vet ni hur ni fixar det.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Junitjej

Gillar du att grilla? Var då med och delta i min tävling:

http://junitjejen.se/2008/june/utkast-tycker-dom.aspx

2008-06-19 @ 08:44:07
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0