OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

aj

aj

Det gör så ont. Fast nu gör det inte längre lika ont som det gjorde då när jag hade byxorna på (nu har jag ett par mjukisbyxor). Jag har ett par byxor som har ett hörn eller någonting som skavar och ger mig sår på benet, som ni ser ovanför på bilden.
Att gå med de byxorna en hel dag var inget jätte kul. Värk.

Jag var i skolan och packade allt och senare skall ni få se hur mycket jag hade med mig. Som tur hade jag mamma med mig. Hon hjälpte mig med att bära allt.

Nu är skolan slut. Skönt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0