OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Dop.

Var på ett dop idag och fick lite bråttom på morgonen så jag hann inte skriva någonting då. Hade fuktigt hår när vi sprang ut genom dörren och iväg. Haha. Det var lite jobbigt men jag är väldigt glad att det inte var kallt, eller åtminstone inte så kallt att håret blir alldeles is.

Dopet var riktigt trevligt. Det är alltid roligt att träffa släkten. Denna gång hade lillebror lovat åt var faster att han skulle komma med. För det mesta brukar han stanna hemma. Men nu kunde han inte göra det, så han kom med och var jättefint klädd. Stilig pojke.

Lumi som skulle bli döpt började gråta just när hela seremonin började och så grät hon en stund. Haha. Sen började resten av alla småbarn som var där även gråta och gnälla. Min lillebror gillade inte det, eftersom han inte tycker om småbarnskrik.
Lumi var väldigt gullig. Har inte sett henne förr utom på bild så det var väldigt kul. Underbart söt liten flicka.
(Jag kan berätta att Lumi betyder Snö på finska.)

Jag vill ha en liten. Man får lite lust att få barn nu när man ser en massa söta småbarn.

Kram! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0