OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

friends och wrestling

Har ätit en bit pizza och tittat på både friends och wrestling med lillebror. Nu just så gick han till butiken för att köpa tobak så jag tar chansen och skriver litet inlägg under tiden som han är borta. Undrar om han vill fortsätta titta eller inte när han kommer tillbaka.

Jag skulle inte orka titta hemskt mycket mer. Jag vill kunna göra annat också. Har faktiskt en del intressanta inlägg på uppbyggnad i mitt huvud. Intressant eller hur?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0