OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I pyjamas

Jag kan berätta åt er att sitta i pyjamas hela dagen, EN VECKODAG, är väldigt skönt faktiskt. Det har jag gjort idag och ångrar inte det alls! Haha! Visst skulle jag ha kunnat göra en massa annat och viktigt som t.ex. städa mitt rum, men nej, det får bli tills imorgon. Idag skall jag bara lata mig.

Det förtjänar jag.

Träffade faktiskt Leo igår och det var alldeles underbart! Satt och pratade om livet i en dator och internet. Och såklart all drama som kan skapas av ett forum. Det var väldigt roligt att vara social.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0