OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Osäker och Paranoid.

skrivet på X3M 20.05.2008 12:20


Förtillfället är jag överosäker och paranoid och tror att alla mina vänner ignorerar mig helt och hållet. Svarar inte på textmeddelanden eller liknande facebook meddelanden. Detta får mig att må otroligt dåligt och bestämma att jag skall sluta ta kontakt med någon bara för att slippa känna denna jävla känsla!

Jag är i behov av en lyssnare, någon som kan sitta och lyssna eller bara vara där med mig, men en sådan finns inte eftersom alla ignorerar mig komplett och jag börjar tvivla på att jag ens har vänner.

Hur skulle det vara med att nångång ta kontakt med mig och inte alltid lägga kontakttagandet åt mig?!
Jag kan inte vara ensamansvarig för en sådan sak för då kommer det inte att fungera helt enkelt! Tro på mig! Förstår ni?!

Jag är för trött/ledsen/ensam/sönder för att orka.

Jag räknar definitivt ner dagar till sverigeresan
.


- Humör: ledsen
- Musik: Ready Set Go (remix) - Tokio Hotel

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: camilla

Älskar den låten :)

2008-05-20 @ 14:18:08
URL: http://camillajarvas.blogg.se
Postat av: Anna

Sådär känner jag också för det mesta.

2008-05-25 @ 16:33:58
URL: http://aoitori.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0