OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Reach

Jag vet att det har blivit väldigt lite text i bloggen på sistone. Orsaken till det är att jag har haft så mycket att göra på dagarna att bloggen inte har fått tillräckligt med tid helt enkelt. Jag skall försöka att bli hemma mera och ge bloggen tid. Även ta upp Veckans Fråga lite mer aktivt än det varit en tid. Har faktiskt just skickat frågan åt alla tre så nu väntar jag på svar.

Satt idag på Rafla med lillebror och en del annat schack. Det var roligt att sitta någon annanstans än hemma och det var så fint väder att det skulle ha varit jätteslött att bara stanna inne helt enkelt.

Har bestämt mig för att börja gå ut oftare sen när skolan är slut och jag kan bo hemma igen. Gå ut med kameran och fotografera typ. Det blir roligt.
Det jag även borde göra sen är städa mitt rum. Det ser verkligen hemskt ut, men jag är bara så otroligt lat.

Nu tror jag att jag skall fortsätta kopiera in gamla inlägg till den gamla bloggen. Kram på er allihopa!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0