OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Slåss emot alltid samma människor på mest kommenterade.

skrivet på X3M 06.05.2008 09:58

 



Det är fint väder ute men det var kallt när jag skulle gå till skolan. Jag lovar att jag påriktigt skulle åka! MEN livet var emot mig, eller sen mitt undermedvetande. Hur som helst.

Jag skulle ta samma metro som Lexa, men på vägen dit märkte jag att mina pengar är hemma. Jag blev hur sur som helst. Både besviken och ledsen och väldigt sur. Så jag stormade hem och stannade här. Skulle inte ha hunnit till tåget så strunt samma. Och det jag vägrar göra är komma försent. Aldrig i livet.

Och min telefon kommer att dö vilken sekund som helst. Så jag kommer vara omöjlig att kontakta om jag inte sitter framför datorn. Ja, alla ni får jobba eftersom jag bestämde mig igår att inte starta några konversationer på msn på en tid framåt. Så är det bara nu.

Så ifall ni vill prata med mig så lönar det sig att starta konvo helt enkelt.

Det var någonting jag skulle skriva ännu...vänta nu...JUST DET!

Jag vill slåss emot det att det alltid är samma människor på mest kommenterade listan. Så jag säger åt er att ifall ni är trötta på det så kommentera detta inlägg och visa det.


- Humör: trevligt
- Musik: x3m

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0