OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

The Devil Wears Prada



Jag håller vad jag lovar, åtminstone nästan alltid, men denna gång så höll jag mitt ord. Där har ni bilder på väskan och paketet (+ skamlös reklam för världens bästa radiokanal och community!). Jag har verkligen vilja ha en sån väska jättelänge och nu har jag en sån! Det lönar sig att skriva dagbok på en community i snart 4 år och bli bekant med människor den vägen. Och få en massa kulheter den vägen. Som det att jag fick testa nya communityn tillsammans med 100 andra.

Nu känner jag mig mycket bättre. Min näsa rinner inte alls lika mycket som den gjorde på morgonen vilket gör mig glad. Jag tittade på The Devil Wears Prada tillsammans med lillebror medan mamma satt i telefon framför datorn och bråkade med internetbanken eller någonting. Och jag kom på att jag verkligen inte vill bli vuxen för det ger en bara en massa problem.

The Devil Wears Prada var faktiskt en ganska så trevlig film. Om ni inte ännu har sett den så tycker jag definitivt att ni skall göra det. Den är sevärd. Den skulle kunna vara bättre men även sämre så det jämnar ut sig. Jag gillade den riktigt bra. Kan även se den en gång till nångång.

Vad har ni gjort denna fina måndag?

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Alexandra

jag har bara pluggat en massa idag! :)

2008-05-12 @ 20:27:11
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0