OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Underbart liv.

Min hjärna har nog inte riktigt uppfattat att klockan faktiskt är ganska mycket. Det känns konstigt. Jag är inte trötttrött utan mer lite dåsig. Enligt mig så borde jag vara trött eftersom klockan faktiskt är 12:46. (jag påminner än en gång om det att jag bor i Finland.)

Hade en så underbar dag med Pigru
i stan. Hon köpte lösögonfransar åt sig. Ett par alldeles underbart snygga som jag inte skulle tacka nej till. Aldrig. Jag skall fixa någon bild åt er, men först senare. Nu orkar jag inte. Jag fotade dem ganska flitigt när Pigru var här.
I stan köpte jag då klänningen från Gina, som ni kan se i förra inlägget och lilla sötsaken. Haha. Sen var vi och åt på Carrols, det var jättegott dock så borde jag minska på mitt skräpmatsättande. Usch.
Sen var vi hemma hos mig och tittade på en massa youtube-klipp och pratade skit. Helt underbart.

Imorgon, eller alltså idag, skall mamma och jag antagligen och kolla UFF. Second Hand butiker älskar jag. Man kan hitta bra fynd ibland.

Nu känns allt så bra.


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0