OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Våren kommer tillsammans med allergi.

Gomorgon.

Jag började dagen med att ta en Zyrtek, alltså allergimedicin, som kanske kan hjälpa mig. Jag är påriktigt alldeles täppt, min näsa rinner konstant och mina ögon kliar helatiden. Det är jättejobbigt. Jag hade faktiskt svårt att somna i natt pågrund av denna allergi. Fick sömn vid halv 3 kanske. Som tur så har jag ju inte skola så det var inte så farligt, men ändå det är ju inte exakt kul heller.

Har en toalettpappersrulle brevid mig helatiden så att jag inte behöver gå långt när jag behöver papper.

Det känns jobbigt att vara såhär "sjuk" när man egentligen borde njuta av det vackra vädret och värmen. Jag har ingen lust att njuta alls. Jag vill bara att allt skall sluta blomma så att jag kan börja njuta istället för att äta piller och snora.

Mamma kom in i mitt rum med ett paket. Ett X3Mpaket! Jag fick en liten grej från X3M för att jag var med och testade deras nya community. Jag skall visa vad senare.

Puss!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0