OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Veckans Fråga; vecka 20

Frågan:
Favoritblogg?

Hannah:
Jag läser visserligen ganska många kompisbloggar, men min oomtvistade favorit är ändå det amerikanska paret Tom och Lorenzos tv-serieblogg Project Rungay (länk: http://projectrungay.blogspot.com/). Deras referat av serien/dokusåpan Project Runway är egentligen det som överhuvudtaget gör programmet värt att se. Oavsett om ni kollar: läs bloggen.

Dankku
:
Favoritbloggen är naturligtvis min egen, eftersom jag är den enda som bloggar om sådant jag själv tycker är intressant. Men ja ja, nu tycker ju nån att detta svar är patetiskt, så därför måste jag komma med nånting annat. Då säger jag Mike Portnoy's Prog Blog ( http://www.mikeportnoy.com/mpblog/ ). Ingen annan gör så mycket för sina fans som han gör, dessutom ger han en jävla massa tips på musik och film och man får en inblick i hans liv och bla bla bla... Nästa fråga, tack!

Tyvärr så har jag inte fått svar av Hanna och hon faller bort. Om hon svarar ännu så kan jag nog lägga till hennes svar.


Gör mig glad och skicka frågor åt mig! Det kan vara vad som helst mellan himmel och jord! Skicka dem till adressen: [email protected]! NU!

Ni får även gärna tipsa om bra bloggar i en kommentar. Det uppskattas alltid!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0