OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

X3M:Jag delar med mig av roligheter.

skrivet på X3M 13.05.2008 12:26



Dagens Bild:
Forget me not - 12 by anjali


Det var längesen jag hade en dagens bild så jag tyckte att det var på tiden att bjuda på vackra bilder. För det finns så många fina bilder där ute.

Idag tänker jag dela med mig av olika sidor och grejer. Det gör jag med hjälp av hjärtan.

If I Were Gay - Stephen Lynch
Varför?
För att den bara är så underbar och jag blev kär i den när Nelle länkade den åt mig.
Hey Där - Byz
Varför?
För att den får mig på bra humör av någon underlig anledning. Nej, för det mesta så gillar jag inte sådan musik men jag gör ett undantag. Byz är lite cool. Hans röst är trevlig att lyssna på.
Arga Lappen
Varför?
Jag tycker att du skall ta och trycka på länken och kolla själv.
Hjälp - Markus Krunegård
Varför? För att jag gillar låten. Den är fin.

Mycket musik och en trevlig hemsida. Bra så tycker jag.


- Humör: bra
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0