OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Veckoslutet var fantastiskt!

skrivet på X3M 29.09.2008 07:29

 


8 dagar sen jag skrev någonting här på kära X3M. Visst är det jättefint eller hur?!
Ni saknar mig säkert alldeles massor.

På lördagen när jag var i stan och gick förbi sverigebåten så var lusten att hoppa ombord väldigt stor kan jag berätta. Jag ville verkligen bara hoppa på och åka över till andra sidan viken. Jag saknar mina sötungar på den sidan så mycket.
Jag tror att Tony skulle ha kommit med mig. Han verkade villig.

Igår var Tony här hos mig och vi satt och tittade på Moon Child. En smått crappy version på youtube vars ljud inte alltid var det bästa. Det var lite störande ibland. Men det gick att kolla på. Jag tycker om den filmen.

Om en halv timme ungefär så skall jag gå till metron.

- Humör: :D
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: bitte

hoppas du får en bra dag

2008-09-29 @ 12:03:48
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Fitchy

Jaaa! så klart jag hadde velat följa med, det skrek ju bara "kom ombord mig!" av båten haha ^^

2008-09-29 @ 18:28:40
URL: http://fitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0