OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Halvnaken

Jag drömde att jag blev fotad halvnaken av någon. Dessutom så stod det en massa killar brevid mig då, fast de tittade inte helatiden, men ibland kunde jag se att de sneglade på mig.

Det där är faktiskt någonting som inte skulle hända. Jag tar inte av mig blusen ens med flickkompisar så jag skulle nu definitivt inte gå och posa naken med en massa killar brevid.

Jag har alltid alldeles för mycket kläder på mig annars också. Det har funnits en tid då jag alltid gick med långbyxor. Jag hade aldrig shorts eller kjol. Nu har det faktiskt försvunnit och jag har börjat använda kjol.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0