OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Dålig datorägare.

Jag är troligen världens sämsta datorägare. Min dator har börjat surra ilsket åt mig ibland och jag svarar åt den med att slå lite så att den slutar.

Känner mig nästan lite elak, men jag står verkligen inte ut med surrande ljud när jag skall koncentrera mig på någoting jätte viktigt (ja, mitt surfande på internet är jätte viktigt!). Så mina nerver går direkt när den börjar surra.

Samma händer när internet är segt. Jag får spader och vill slå sönder någonting. Huvudet i väggen är väldigt populär sysselsättning här hos mig.

Många dödade hjärnceller.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Stackars lilla dator.

2008-08-20 @ 20:54:58
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0