OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En komplimang eller?

skrivet på X3M 27.08.2008 12:10


6 dagar kvar tills jag börjar Sveps.
8 dagar till STK där både jag OCH Hipsu kommer att vara. Det är så coolt.

Det skall bli så roligt att börja Sveps och få någonting att göra på dagarna och även få lite pengar. Jag är så pank att det är hemskt.

Förra lördagen var så trevlig och Siiri Nordin var jättefin och sjöng jättefint på Rafla. Och vi satt där jättelänge. Det var jättekul.

Söndagen var inte heller så dålig. Pola IvankaLost & Found. Hur bra som helst. Tydligen så är åldersgränsen till Lost & Found 24 år, men jag kom nog in utan problem. Skall jag ta det som en komplimang eller? Jag är van vid att människor tror att jag är yngre än vad jag är, inte andra hållet.

Intressant.


- Humör: happy
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0