OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Ibland blir inte dagen som man planerat.

Jag hade verkligen inte planerat att vara borta hela dagen, men så blev det sen ändå. Hade faktiskt bara planerat att gå till biblioteket och låna några böcker och sen fördjupa mig i deras värld.

Nå, det gjorde jag tillsammans med lillebror. Lånade inte mindre än 7 böcker och sen sa lillebror att jag får komma till stan och träffa hans kompisar, så jag hängde på med en tung väska.
Sen satt vi på Rafla i många timmar. Jag drack en cola och en Gin. Den fick mig att bli lite snurrig även om det bara var en lonkero! ffs.

Sen var vi på mcdonalds och åt, detta var vid 7 tiden på kvällen. På metrostationen träffade vi mamma.

Hemma var vi först vid 20 före 9.

Sjukt. Nu har jag sju böcker att läsa. Det är fint.

Men nu skall jag kolla vem som saknar mig. Jag fick ett sms!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Skoj! Nu vore det väldigt trevligt med en lista på de böcker du släpade från biblioteket.

2008-08-11 @ 22:18:02
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: izme

En lista finns med i planerna för morgondagens inlägg så det är lugnt. :D

2008-08-11 @ 22:27:25
URL: http://izme.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: gör den ? ;)

2008-08-12 @ 06:39:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0