OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Årets julklappar!


Bild: Jag.

Årets julklappar är inte många men desto finare.

  • Rockferry - Duffy
  • 9 Lives - Kat Deluna
  • En liten nyckelring formad som en liten sko med en klocka
  • Biobiljetter
+ 100 euro som jag fick av pappa men som jag inte tog bild av. Alla vet väl hur pengar ser ut. eller?

Jag är ganska så nöjd med dessa. Dessutom så hade jag en riktigt trevlig kväll med för mycket godis och min fina familj. Jag tycker nog om min familj. Ganska så mycket.

Jag hoppas att ni haft en fin jul!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0