OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Den lever ännu

Datorn är inte ännu kastad ut genom fönstret jag har brevid mig, men det är nog ganska så nära. Utan radion som jag har på just nu så skulle den med stor säkerhet ligga i en hög på marken utanför. Men jag klarar mig ganska så bra med att ha musik på, men ifall jag inte har så går det inte alls.

Men det skall vi inte tänka på.

Jag funderar på att på något vis få den fixad även om det skulle kosta mig en del. Jag får antagligen spara pengar och se hur jag gör. Kanske jag skaffar en annan dator. Jag vet inte hur jag skall göra riktigt.

Idag skall jag på bio med Tony och Anna och det skall bli jättefint. Vi skall gå på Burn After Reading.

Puss på er! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0