OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I got it and now I am happy.

För några dagar sen sa jag åt mig själv att jag inte får köpa någonting alls på en månad, minst!, men jag kunde inte hålla mig när en kompis, vid namnet Pingu, frågade om jag vet någon som skulle vilja köpa en Canon Speedlite 430EX för så lite som 50 €.

Jag kunde ju inte bara hålla i mina händer (eller pengar för den delen) eftersom jag har viljat ha en blixt en ganska så lång tid nu och de är ju så sjukt dyra.

Jag måste verkligen tacka Pingu för blixten. Inte för att jag tror att han kommer att läsa detta, men ändå. TACK! För både blixten och en jätte fin dag!

Vi gick först bara helt randomly runt i stan och pratade och sen bestämde vi oss för att gå på bio. Han hade biobiljetter han måste få slut på så han bjöd. Det var verkligen kul.

Fin dag helt enkelt. Mera sånthär.

Fast killarna som satt framför oss i biosalen fick mina nerver att gå. Herregud sånt liv de hade hela tiden. Kastade runt flaskor på varandra i en biosal?! Hur dum får man vara egentligen?!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0