OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag vill inte...men...

Jag hatar att medge det men jag tror att jag är lite rädd för henne. Även om jag inte borde vara det så är jag det.

Jag vet inte vart detta kommer leda och det skrämmer livet ur mig. Jag vill verkligen inte förlora henne helt, men det känns som om jag kanske kommer att göra det. Jag vill inte det, men jag kan inte slåss hur länge som helst utan någon som helst gensvar från hennes sida.

Tillslut måste jag bara ge upp.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0