OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Läser du?

Om en liten stund skall jag gå till en liten kompis och vara där en stund. Jag träffade henne och hennes mamma vid butiken på julafton och hennes mamma sa att jag kan komma och hälsa på någon dag. Flickan var på ett dagis som jag praktiserade på en tid.

Sen skall jag till stan för att träffa en kompis.

Så det blir en del springande idag och det betyder såklart lite dåligt bloggande, men kanske det inte är så farligt med tanke på att det inte är så hemskt många som ens läser det här.
Läser du? Räck upp en hand och berätta det åt mig!
Det skulle göra mig glad.

Ha en bra dag!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

räcker upp handen

2008-12-26 @ 10:41:14
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: S a r a h

Emma, Sarah läser nog :D

2008-12-27 @ 14:31:43
URL: http://saraharas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0