OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Let's party.

skrivet på X3M 07.12.2008 13:05

Dagens bild: on the snow by Chirey

Jag hade en otroligt rolig kväll igår som började hos en kompis som hade inflyttningsfest och slutade hos en annan kompis på hennes soffa. Där emellan hann jag blir snurrig i huvudet av alkoholen jag hällde i mig under kvällen.
Vi åkte taxi till stan och chaffören var en riktigt trevlig man som pratade på och det var ganska så roligt. När vi kom till stan så gick vi in till KY och betalade oss fattiga på inträdet. 8 euro säger jag bara.

Jag drack en klunk öl och det är fortfarande äckligt. Jag väntar på den dagen då jag kan säga att öl är gott, men jag har en känsla av att det aldrig kommer att hända.

En mycket fin kväll och jag har ingen huvudvärk eller något annat heller. Hur fint som helst.

- Humör: så bra så bra
- Musik: X3M

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0